Selasa, 11 November 2008

Beratnya Sebuah Pertuduhan...

Agak susah untuk menerima satu pertuduhan yang kita sendiri tidak lakukan.
Tidak mudah untuk puaskan hati semua orang ..
Namun, kadangkala agak sukar untuk meleraikan segala pertuduhan itu...

Biarlah Dia yang menilainya,
Dia akan menjadi hakim, kita adalah pelakon,
..........

Biarlah DIA mendengar Rintihan ini...

3 comments:

Khairul d'sixiangjia berkata...

salam...biasala tuduhan-tuduhan liar memang payah nak tangkis...apa mau gitau ni, sabar ja semua tu k...tu pon salah satu ujian dariNya....biarlah depa tuduh macam-macam, bukan depa yang bagi pahala kat kita...kita buat ja keje Islam, jangan pikir sangat apa orang nak kata pasal kita ni, tapi pikir pandanganNya adalah paling utama.kita tak mampu puaskan hati semua manusia, tapi kita mampu beri yang terbaik buatNya..wallahu'alam..

Az_liey berkata...

terima kasih man diatas nasihat....

BeLLeZa_MinX berkata...

sabar je la jass.. dun have to be defensive sgt.. klu Allah nak tunjuk, Dia akan tunjukkan juga..