Rabu, 21 Oktober 2009

Perjuangan Yang Belum Selesai...


Salam Buat Semua..

Alhamdulillah, selesai sahaja Majlis Graduasi minggu lepas diri ini ditimpa rezeki yang mencurah-curah. Ketika ini diri sibuk menuguruskan beberapa perkara. Sabtu lepas mengajar ko-kum Pidato. Satu pengalaman yang tak dapat dilupakan bersama pelajar-pelajar. Selain itu, diri ini jugak sibuk menguruskan latihan debat bersama pendebat-pendebat UMS untuk ke Royal.

Aku dah beli laptop baru. Hehe. Lepas ni senang lah nak buat kerja-kerja di luar kampus. Aku juga mula sibuk untuk menguruskan hal-hal sebagai "Felo". Jumaat ni, aku akan ke Beaufort untuk program bersama anak-anak yatim. Mesti best giler. Semoga dengan kesibukan aku ni, membuatkan aku lebih dekat kepadaNya..

Sejak kebelakangan ni, aku kerap tidur di masjid. Sedar-tak sedar aku dah sebulan lebih tidur di Masjid. Dah menjadi rutin kebiasaan. Paling penting dapat solat Subuh berjemaah tepat pada waktunya. Kadang-kadang tidur jugak di bilik. Tapi cuma untuk tengahari. Huhu. Malamnya kumpul di Masjid bersama 2 orang kawan yang setia.

Cukuplah setakat nie. Buat Amak, semoga cepat posting. All The Best...

5 comments:

Lun berkata...

waaaaaa Apple, gile ar

Az_liey berkata...

Huhu.... Apple putih...

QZ / KZT berkata...

salam jenguk...bagus2..teruskan istiqamah imarahkan masjid.. ^^

Az_liey berkata...

insya ALLAH

Lun berkata...

waaaaaaa apple yg sedap