Sabtu, 3 Oktober 2009

Debaran.. Kehadiranmu dinanti, pemergianmu beerti...



Salam Buat Semua..

Alhamdulillah, akhirnya penantian selama 3 tahun berperah keringat, menjunjung gelaran mahasiswa, akhirnya hari yang dinanti telah pun tiba. Amat bersyukur kepada yang maha Esa kerana diri ini mampu untuk menggenggam Ijazah Sarjana Muda (Sains Sosial). Walaupun tidak mendapat 1st class tetapi ianya amat bermakna buat diri ini tatkala masih ada dikalangan sahabat seperjuangan yang masih meneruskan pengajian disebabkan masalah yang tidak dapat dielakkan. Good Luck Guys..

Sekalung apresisasi penghargaan buat rakan seperjuangan yang akan bergraduat bersama-sama nanti. Buat Amak, Tahniah juga. Selamat bertemu di hari Konvokesyen nanti.. Buat Hilal, Afiq, Pijol, Azri dan rakan-rakan yang lain juga, selamat bergraduat... Tak sabat jumpa kamu semua.

Diri ini akan menghadiri sidang konvo yang ketiga pada 12 Oktober di waktu sidang pagi untuk semua pelajar Sains Sosial. 5 oktober pula bermula sesi pengambilan jubah. 8 oktober sesi taklimat dan raptai. huhu... Tak sabar rasanya..

Hampir terlupa, Alhamdulillah diri ini telah diterima menjadi Felo. huhu.. Selepas ini pasti sibuk dengan program kolej. But this is what i want.. hehe... Untuk entry yang akan datang, diri ini akan upload gambar2 konvo bersama kawan-kawan.. Tunggu... Tahniah buat sahabat semua.. Selamat bertemu di hari Konvokesyen... Yeah!!!!!!!!!!!!!!!


5 comments:

Hilal Azmi berkata...

Slamat Konvo gak utk ko Jass... Smoga dengan kejayaan yang ada skang nie memberikan lebih semangat untuk terus berusaha dalam memberi yang terbaik untuk bangsa & negara...

Lun berkata...

waaaaaaaaaaa daaaah nk convo dah dia

Az_liey berkata...

Sama jugak LAl.. Tak sabar nie mau jumpa.. Adik LUN, doakan kejayaan abgmu nie....

Lun berkata...

dah dapt jubah nampak

Az_liey berkata...

ye... baru ambik pagi tadi....