Sabtu, 28 Mac 2009

Ilhamku Buat A.M.A.K

A. Alkisah bermula semasa kita mula bertemu dahulu. Dewan Resital menjadi saksi. Pentas indah penuh berbisi. Kami menanti harapan pasti. Mencari cari damai dihati. Waktu itu, kau menyaksi. Melihat kami kesana kemari. Kadang-kadang tak kering gusi. Akhirnya tanpa dendam dan benci, kita menjadi sahabat sejati.

M. Meniti hari penuh tragedi. Kita bersama meniti hari. Semakin erat hubungan ini. Allah jua menjadi saksi. Pahit dan manis kita terokai. Kadang kala resah dihati. Orang disana sering memerhati. Namun berjaya kita tempuhi. Air mata gugur ke bumi. Tatkala kita membina visi. Misi mencari redha Ilahi. Kau hebat sebagai YDPie, kami menjadi teras integrasi. Kita bersama mengejar mimpi.

A. Ada yang dengki, ada yang memaki. Namun semua kita gagahi. Aku dan si nyah sama mengharungi. Amak jua membantu kami. Kita teruskan yang dihajati. Kolej Ab mekar disanubari. Walau dora sering menghalangi, kita tetap rempuhi. Demi Islam yang dicintai. Biar kekal sehingga mati.

K. Kini kita dihujung semester ini. Tiada lagi selepas ini. Akanku pahat dilubuk hati. Walau pahit untuk dirasai. Biarlah ALLAH yang meredhai. Perjuangan ini tiada henti. Kita sekeluarga pasti menggenggami. Cita-cita yang diimpi. Doa kita harap dimakbuli. Amak kau tetap istimewa di hati dan sanubari...

2 comments:

Muslimin Agung berkata...

Slm WUFI

anak......

Az_liey berkata...

amak......

kau tetap d hati....